Stand: 08.01.2021 09:30 Uhr

Ne’e Corona-Tahlen

Dat Robert-Koch-Institut vermellt hüüt fröh so veel Covid19-Dode as noch nie nich tovör. Dorna sünd in Düütschland noch mal wedder dusendeenhunnertachtunachtig Minschen an oder mit dat Virus dootbleven. Dat RKI wiest aver op hen, dat vunwegen de Fierdaag Tahlen womööglich namellt warrt. An Corona-Nee-Infekschonen tellt dat Robert-Koch-Institut knapp tweeundörtigdusend.
// Stand: 08.01.2021, Kl. 9:30

Dieses Thema im Programm:

NDR 90,3 | Narichten op Platt | 08.01.2021 | 09:30 Uhr

NDR Logo
Dieser Artikel wurde ausgedruckt unter der Adresse: https://www.ndr.de/kultur/norddeutsche_sprache/plattdeutsch/-,norichten44852.html

Mehr Kultur

Winter in de Lütthasenschool von Albert Sixtus (Cover) © dtv

"Winter in de Lütthasenschool": Klassiker-Fortsetzung op Platt

"Die Häschenschule" ist ein Kinderbuchklassiker. Die Fortsetzung ist nun auch auf Platt erschienen. mehr